Jak nově funguje bidding na Zboží po přidání kategorií
V srpnu oznámilo Zboží na svém blogu nový vzhled kategorií, v září byla zveřejněna informace o nových statistikách zohledňujících zobrazení produktu ve výpisu v kategorii a v hledání v kategorii.
Důležitou změnou je pohled na bidding. Nové statistiky se nyní skládají ze čtyř kategorií.
Úmyslně jsem zvýraznila fialovou barvou detail produktu a výpis kategorie, červenou barvou výsledek hledání a hledání v kategorii.
Při nastavení elementu max_CPC se nabídnutá cena za proklik vztahuje nejen na detail produktu, jako tomu bylo již dříve, ale také na výpis produktů v kategorii.
Hodnota elementu max_CPC_search je platná pro výsledky vyhledávání a současně výsledky hledání v kategorii.
Pro zařazení produktů do kategorií není nutné mít produkty spárovány. Je ale potřebné nastavit CATEGORYTEXT na hodnotu, která přesně odpovídá specifikaci Zboží, tedy drobečkové navigaci vedoucí do dané kategorie.