Rubrika: PPC

20.8.2022

Zboží inzeráty a role MAX_CPC

Zboží inzeráty (zkratka ZI) jsou velmi aktuálním tématem. Najdeme k nim již několik článků, ať už přímo na blogu Seznamu nebo na marketingových blozích. Ne vždy jsou však informace úplné, proto jsem se rozhodla sepsat následující doplnění. Na téma ZI jsem absolvovala rozhovor se zástupci Seznamu, kdy mi ochotně odpovídali na mé otázky. Jednou z nich byla otázka, co MAX_CPC ovlivní u ZI a předpokládaná odpověď byla, […]

28.10.2017

Optimalizace Nákupů Google na úrovni produktu

Kampaně v Nákupech Google můžeme optimalizovat mnoha způsoby. Ráda bych představila možnost úprav cen za proklik podle ID jednotlivých produktů. Mým cílem je odhalení produktů, které jsou často proklikávané, ale nenakupované, nebo naopak produktů, které mají oproti ostatním více konverzí.