9.8.2019
Audit srovnávačů zboží – checklist
16. 5. 2019 jsem přednášela na konferenci Probidding, kde jsem se zabývala nejčastějšími chybami v účtech. Mimo jiné jsem dala k dispozici checklist, podle kterého můžete při auditu postupovat. Checklist srovnávačů zboží je k dispozici v této tabulce.
V případě dotazů mi neváhejte napsat.
Mezi nejčastější chyby v účtech patří:
- Neaktualizované údaje o ceně dopravy a výdejních místech, případně „nevzhledné“ nastavení. (Ve výpisu možností dopravy svítí červené Ne)
- Chybějící parametry u produktů
- Chybně zadané kategorie, kam mají produtky patřit
- Nesprávné nebo zcela chybějící nastavení cen za proklik
V prezentaci najdete návod, jak zmíněné body můžete upravit.
Druhá část prezentace se věnovala tomu, kdy bidding nemá smysl. Zjednodušeně je to v případě, kdy nesplňujete podmínky pro biddování.
V případě Heureky je to:
- mít certifikát ověřeno zákazníky,
- mít spárovány produkty,
- mít dostatečnou konkurenci na produktových kartách.