Close

Audit srovnávačů zboží – checklist

Audit srovnávačů zboží

16. 5. 2019  jsem přednášela na konferenci Probidding, kde jsem se zabývala nejčastějšími chybami v účtech. Mimo jiné jsem dala k dispozici checklist, podle kterého můžete při auditu postupovat. Checklist srovnávačů zboží je k dispozici v této tabulce.

V případě dotazů mi neváhejte napsat.

Mezi nejčastější chyby v účtech patří:

  1. Neaktualizované údaje o ceně dopravy a výdejních místech, případně „nevzhledné“ nastavení. (Ve výpisu možností dopravy svítí červené Ne)
  2. Chybějící parametry u produktů
  3. Chybně zadané kategorie, kam mají produtky patřit
  4. Nesprávné nebo zcela chybějící nastavení cen za proklik

V prezentaci najdete návod, jak zmíněné body můžete upravit.

Druhá část prezentace se věnovala tomu, kdy bidding nemá smysl. Zjednodušeně je to v případě, kdy nesplňujete podmínky pro biddování.

V případě Heureky je to:

  • mít certifikát ověřeno zákazníky,
  • mít spárovány produkty,
  • mít dostatečnou konkurenci na produktových kartách.

Další články

Jak se zviditelnit na Heurece Krátké shrnutí možností, které lze využít pro vyniknutí mezi konkurenty na TOP pozicích. Předpokladem pro odlišení se na produktové kartě je mít produ...
Co je párování produktů na srovnávačích zboží... Párováním (popř. spárováním) produktů je myšleno přiřazení produktu k již vzniklé produktové kartě. Produktová karta představuje stránku, kde jsou inf...
Co je bidding Bidding je zvyšování nabídky za účelem získání lepší pozice než má konkurent. Často se vyskytuje ve spojitosti s placenou reklamou - PPC a inzercí na ...
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.